work, work...

nu jävlar har jag suttit med den där jävla uppgiften hela dan!! Nu är jag så gott som färdig, måste bara fixa till referenserna imorrn innan jag skickar in den :P Senast 12 ska den vara inskickad så...nåja så här blir det när man skjuter upp allt till sista dan :P Jag gjorde rätt mycket på den på andra veckan av praktiken men sen fastnade jag och då orkade jag inte med den nå mer på 2 veckor :P hehe...
...typ den enda pausen jag haft från arbetet idag var när jag och Crille for och kollade på hockey :) Det var nog en jävligt välbehövlig paus! :) Det är alltid spännande och kul att se hockey :) Även om det inte var så jämn match :P Men det är ju alltid utvecklande för dom som spelar när dom får möta svårare motstånd som Kalix fick, och man kan ju alltid hoppas på bättre slut ;)
Nu ska jag ge upp med uppgiften för ikväll och gå och se vampire diaries med Crille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0