Just the two of us...

Crille ska inte komma med till Umeå :( Han ska stanna kvar här i Kalix och jobba några dagar till. Då blir det bara jag och Lilla Tovis hemma i Umeå. och jag gillar inte alls att bo själv, tycker det är skittråkigt :P När man är van att alltid ha någon att prata med så blir det så himla tomt och tyst när man är själv. Så därför får gärna den som vill komma och bo med mig och Tova ;) Har redan försökt ragga några stycken men typ alla har nobbat mig ;) Förutom mig trogna syster som nog ska komma och bo med oss 1 natt iaf :)

Igår till inatt sov jag och Danne över hos mormor och morfar :P Och eftersom Emma var så uttråkad och ville göra nått så kom hon, Crille och Tina dit så spelade vi kortspel, Uno och "pannleken" :) Sen bjöd mormor oss på god kvällsmat :)
Så då idag har jag och Danne varit där på dan och tagit det lugnt =) Sen var jag på stan och fikade med mina snygga tjejor så gick vi och kollade lite också :P
Nu är jag hemma och ska bara vara hemma med familjen ikväll :) Sen vid 12 tiden imorrn åker jag, Emma, Tova och Ronja mot Umeå :)


Kommentarer
Postat av: LuuH

Ouch, credd till mig :D

2010-10-19 @ 17:59:53
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0