hihi

idag har jag varit leedig..har inte fått så mkt rolig fritid gjord för det :/ Har iaf städat lägenheten, som var väldigt behövligt efter allt besök i helgen ^^, Sen har jag, Linda och Emma mest varit och rännt runt stan heela dan. Nu har vi iaf fixat färdigt utklädnader och grejjer till Halloween! ;) Det kommer nog bli skitroligt! ;D
Så har jag även bestället ett par fina julgardiner ;) längtar tills man får börja jula här hemma, jag har ju så mkt fina julgrejer ;) Då blir det mysigt :) Speciellt älskar jag ju min kära julgran ;) men det är ju ett tag kvar....men dom har iaf börjat med chokladkalendrar, som jag ska grisa i mig en ikväll ;) Det är ju sååå god choklad i dom! ;)
Nu i kväll ska jag faktiskt ta mig tid till att göra nått kul! Bara se nån film och slappa på soffan blir nog bra :) Säkert lite wii-spelande också =)

Kommentarer
Postat av: ElinB

Ååååh va kul att ni ska klä ut er på halloween!! Skulle oxå vilja göra det!! :D

haha du å din chokladkalender! ;D

2010-10-26 @ 09:01:18
URL: http://snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0