Fun morning

jaa nu är jag då hemma i Kalix igen! :) Nice nice ;) Var dock inte så kul att köra hit igår i mörkret när det var svin halt :P Speciellt efter Skellefteå var det extremt halt och så hade vi slut spolarvätska -_- Så ja, inte så kul. Vi fick då stanna på första bästa mack och tvätta rutan så då blev det mycket bättre iaf! :) Men vi kom ju iaf hem hit tillsist :) Och då när jag kom hem så hade familjen gjort en smörgåstårta här hemma ;) det passade ju väldigt bra, eftersom jag hade sagt i bilen till Crille och Limpe att jag alltid får jättegod mat av familjen när man kommer hem ;) haha :P

haha sen fickjag en väldigt rolig väckning i morse :P Vaknade halv 8 av att Tina stod och ropade och var arg på Tova som hade rymt. Hon hade hittat en rutten gammal äcklig fisk som hon hade rymt och åt från, usch! Ja så det var ju ganska kul då när Tina som hade bråttom till skolan var tvungen att fara och leta henne ^^, haha sen hittade dom Tova och det var frid ooch fröjd ett tag. haha sen hade Tova skitit inne för att hon hade blivit så lös och dålig i magen av den där fisken. och då till det roliga, My hade trampat i bajset med sina morgontoffler utan att märka nått. Så hon hade gått runt med skit under foten runt halva huset innan nån märkte det! Så sen när dom upptäckte att det var hundskit utsmetat överallt och att det kom från Mys fot! HAHAHAHHA gissa om jag började gapflabba där jag låg och sov i sängen inne i Mys rum och låg och lyssnade på dom där roliga puckona :D Så då vart jag så pigg så då var det lika bra att stiga upp halv 8 :P Det är ju trots allt som en fin sovmorgon för mig som är van att stiga upp halv 6 :P Jag väntade ju då självklart med att stiga upp tills efter att dom hade torkat upp all hundskit ;) Fast My kom in och kollade på mig när hon hörde hur jag låg och skrattade där innne i rummet :D Så ja det var en ganska rolig väckning ;)

Sen när ungarna for till skolorna blev det så tyst här hemma så då for jag och Donnis till mormor och morfar =) Donna blev så överlycklig när hon fick följa så hon började gnälla jättemycket i bilen när hon förstod vars vi skulle och när hon kom in till dom var hon så glad och helt galen! :D Så mormor blev så förvånad när jag sa att det var Donna ;) Mormor tyckte hon var så tokig och valpig ;) Donna är verkligen den eviga valpen, hon är alltid lika busig! ;)

Nu är jag hemma igen :) Får väl se vad man hittar på ikväll :) Blir nog mest troligt att se hockey med Nea iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Mitt lyckopiller!!! :D jaa jag kommer snart till umeå och har kul med er!! :D Längtar!

2010-10-16 @ 18:11:27
URL: http://snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0