Die vfu-uppgift, die!

usch idag måste jag verkligen göra färdigt den där jävla vfu-uppgiften som jag har skjutit upp hur länge som helst...det är så jävla tråkigt, en rapport på 6-8 sidor och så måste man ha referens till varenda jävla mening man skriver...blä! Imorrn ska den senast vara inlämnad och sen när det är gjort har vi en ny jävla uppsats att skriva...väldigt kul!

Nu på morgon har Dannne farit hem och Rickard som också kom och var här i helgen :P och Crille kom då tillbaks hit till Umeå i Fredags :) Vi har varit här hemma hos oss i helgen och spelat en massa spel och bastat och så :)

hehe när jag har gjort färdigt den där jävla uppgiften ska jag nog ta och belöna mig själv genom att beställa nya gardiner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0