Beyond hell, above heaven...

Jaa vad har jag hunnit göra här hemma i Kalix nu :P På Fredag var jag med Nea och såg på Kalix hockey :) Spännande och kul! :) Sen efter det så skulle familjen ha filmkväll men då när jag och Nea kom hem hit så var hela familjen ute på vift och tänkte skita i våran filmkväll!! Så jag och Nea fick ringa runt och samla in alla ankungar. Tillsist efter x antal timmar så blev det iaf jag, Nea, Tina och My som såg film :P Och det var verkligen världens sämsta film: Youth in Revolt hette den, så se inte den! Jag orkade inte ens se färdigt den så jag gick och sov :P

Nea sov över här hos oss på våran soffa :P Så på Lördagen så var vi här hemma på dagen och tog det lugnt :) Sen på kvällen bar det av till Luleå för min och Emmas del för att se på Volbeat! =) Dom var ju då självklart skitbra!! :D:D:D Dom är ju också så jävla roliga och jävligt härliga att se på scenen, man ser hur kul dom har det! :) Dock så lyckades jag på nått jävla vänster helt och hållet glömma bort att ta med min kamera!!!!! :(:(:(:(:( och Emma glömde påminna mig...så det var ju jävligt trist :( Så hade jag velat köpa en t-shirt också men tänkte ju inte alls på att ta med lösa pengar till det helller... -_-
Sen när vi kom hem från Luleå så for vi till Limpes brorsa och umgicks ett tag med några jyr pojkar som var där :P

Idag har jag varit till Danne en sväng så har vi varit på vitheden och traskat med våra söta vovvar :) Sen ikväll ska vi fara till Mormor och Morfar och sova där :) Så ville Emma komma med till mormor och morfar och äta glass!! ;) haha... Så tänkte jag kanske hinna fara förbi med Tovis till Crille en sväng så hon får lite spö ;) Hon behöver få lite spö, hon är så dryg och van/tror att hon kan bestämma överallt...så då får Crilles vovvar visa vem som bestämmer där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0