Tjollahopp

Nu har jag inte uppdaterat på länge :P Har haft fullt upp när jag var hemma i Kalix och nu har jag fullt upp här i Umeå med att umgås med besökarna vi har här :) Danne och Elin är på besök och bor här nu ;) Så då har vi samtidigt lite call of duty lan här också ;) Igår hade vi det mysigt och drack glögg och såg nån Disney film också :) Ikväll har vi planerat myskväll med idol, vin, ostbricka med en massa goda tillbehör. Därför har vi tjejer gjort oss lite snygga idag ;)

Och eftersom jag inte har uppdaterat på länge så kommer det här en massa bilder från när jag var hemma i Kalix och fyllde år och tills idag :)
Börjar med bilder från min födelsedag:

Mamma och Tina :)

Mormor och Morfar <3

Jag och Christian :)


Lite jyrvänner ;)

Danne och jag :)

Jag och Jenny! :) Puss på Jenny!





I Kalix var det en massa snö :)

Passade självklart på att knäppa alla söta Bejbisar hemma i Kalix! <3

Donna:


Mammma Donna...

...var tokigast av alla ;) Den eviga lilla valpen <3 Sötnos <3

Tova:



Min Bejbi <3

Vilma:

Vilma var svårast att knäppa hon ville aldrig sitta still ;P


Söt <3


Tova, Vilma och mamma Donna som är minst ;) <3

Sötbejbisarna <3

Vi tjejor :P

Emma :)





haha ;)


mina söta venner <3



haha när jag knäppte den här bilden så kom Emma och sprang ivägen så syntes bara hennes ansiktes skugga :O Läskig! :D:D:D



Min nya klänning jag köpte igår :)



OCH JAG ORKAR ÄNNU BÄRA TOVIS!! :D:D:D Det trodde jag då aldrig :P


Tovis var trött idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah! .. älska skuggbilden ;) creeepy

2010-11-12 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0