Mitt hjärta



Jag är uttråkad, jag vill vinna pengar nunununu! Tänk vad mycket som är beroende av pengar...nåja jag ska vara glad, jag har ju råd till mat iaf hehehehhehehehehehehe..

Less.. det är något fel på mig. Jag blir så lätt uttråkad och känner mig less men vill ändå inte göra nått! Ändå har jag en massa roliga spel och saker jag tycker om att göra..Sen så kan jag aldrig sova på nätterna.. ligger typ vaken i sängen och babblar för mig själv i 2 timmar innan jag somnar (Crille somnar typ efter en kvart)...och när har jag nånsin haft problem att somna tidigar? ALDRIG!
Synd om Tina och Amanda när dom kommer som ska få sova med mig och Tova i storsängen, då får dom ligga och lyssna på mig! ;) MOHAHAHAHAHAHAHA, nåja förhoppningsvis är dom nog vakna längre och mer sociala än Crille!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Den 7e får man jäävligt mycke att göra!1 :D

2010-12-01 @ 12:29:45
Postat av: Fia

Jaa då blir det väl förhoppningsvis roligt! :)

2010-12-01 @ 13:01:40
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Tina :)

hahaha, räkna inte med mej, men man my kanske!

2010-12-01 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0