Less

..just nu känner jag mig bara less allt, är rastlös och vet inte vad jag ska göra. Har ÄNTLIGEN börjat hänga upp lite grejer på väggen i sovrummet iaf men nu har borren gått sönder så vi måste köpa en ny nåndag....jag verkligen HATAR betongväggar! Så förbannat jävla jobbigt att borra upp alla jävla saker på dom!
och jag och Crille fick nytapetserat när vi flyttade in, men jag ser ju bara nu när jag hänger upp och man måste borra upp allt hur jävla fula hål det blir direkt! När vi flyttar härifrån kommer ju inte tapeterna vara så jävla fina med stora jävla borrhål överallt, och hur fan tror hyresvärdarna då att man bara kan tapetsera vart 12:e år?!?!?!?!?! När det blir nog fult efter att 1 person har bott i lägenheten, om man nu hänger upp tavlor på väggarna vill säga! Fyfan vad stöööööööööööörda!

ååh jag vet inte varför jag känner mig så irriterad och rastlös helt plötslig, jag brukar inte göra det...

Sen känns det så tråkigt att jag är så slö, orkar typ aldrig ta mig tid att fara och hälsa på Linda, Hanna och Ida som verkligen skulle behövas. Men nu känner jag mig så stressad över tentan så det känns som att man inte har tid. Men man måste ju faktiskt kunna ta sig tid till att umgås med folk också. Men jag är alltid så jävla trött så då känns det så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt varje kväll. Det är fan nått fel på mig, jag är fan sjukt jävla trött varje dag. Nu har jag börjat plugga i köket vid köksbordet för att jag alltid somnar när jag pluggar i soffan, men igår lyckades jag till och med somna vid köksbordet...lyckat!

Nåja jag har iaf lyckats plugga bra i veckan och jag känner mig så duktig som för en gångs skull har börjat plugga tidigare än sista veckan! Har börjat ca. 2,5 vecka innan tentan, men då är det ju det att jag ska kunna lära mig om kanske 50(?) olika sjukdomar, om en massa mag- och tarmsjukdomar, urin- och njursjukdomar, leversjukdomar, några tumörsjukdomar, infektionssjukdomar, och vettefan om vi ska ha blodsjukdomar också? Hade iaf föreläsningar om blodsjukdomar idag tror jag, som jag missade så jag skiter nog i blodsjukdomar ;)

Nu ska jag spela med Crille och Fredrix så kanske det kan få mig på lite bättre humör och bota min rastlöshet, förhoppningsvis! :)

Längtar tills Fredrix, Danne, Tina, My, Nea, Jenny(?), ja vilka som nu ska komma, kommer =) Då blir det mer livat :)

Kommentarer
Postat av: Emmapungklämma

Näämen Fia! Det är för att du sakna mig så mycket du vart så arg! ;) (ledsen tror jag nog)

2010-11-24 @ 22:33:00
Postat av: jw

jag borde komma ja! satsar in mig på de om jag får sova någonstans.. hahah

2010-11-25 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0