Läxa var det ja -_-

Nu har jag faktiskt varit duktig och gjort läxa hela dagen sen jag vaknade :P Har ju haft lite korta pauser då jag kollat facebook och sånt då såklart men mest läxa :) Jag fick lite panik då jag kollade schemat och såg att vi har ett redovisningsseminarium där vi ska kunna 5 case och en simulering där vi ska vara med i 2 "stresssituationer" där vi ska göra bedömning och åtgärder och blabla på en docka. Och båda dom här grejerna är IMORRN! hehe så kan det gå när man inte orkar kolla schemat så ofta ^^, Så nu idag har jag då fullt upp med att plugga till det här :P Som tur är så är seminariumet om smitta, smittspridning och där kan man nog flumma på ganska mycket om hur viktigt det är med hygien och blabla...så förhoppningsvis kommer det gå bra iaf.

Nåja hade nyss en liten paus och kollade några bloggar då jag hittade en liten kul lista utmaning som jag tänkte göra :P
Den gå ut på att göra 1 liten grej varje dag:
Dag 1
– Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

så nu måste jag alltså blogga varje dag den här vecka :P Så då börjar jag idag :)

Dag 1Presentation av mig.
Jag är en 20-årig tjej som kommer från Kalix. Bor just nu i Umeå i en lägenhet med min pojkvän Christian och min söta älskade hund bejbis Tova <3 Jag flyttade hit när jag började läsa till Sjuksköterska :) Trivs jättebra här, det är skitkul studentliv och jag har en jätterolig och bra klass! Så jag är jävligt glad att jag upplever mitt ungdomsliv här i Umeå men senare när jag har gått ut skolan vill jag flytta hem/närmare Kalix igen för att då få vara närmare min kära familj! <3
Jag tycker väl att jag oftast är glad och positiv (när jag är hungrig kan jag vara ett monster). 
Annars mår jag typ alltid bra och är nöjd, har ett super immunförsvar så jag är typ aldrig sjuk (typ max 1 gång/år) ;) Min favoritfärg är rosa, favoritmaträtt typ kebab eller nått(?) :) Favoritlåt, typ "Nothing else matters" med Metallica som även är mitt favoritband :) Men det är svårt för det finns många väldigt bra låtar och band =) Jag ser inte så mycket på tv men favoritserien måste nog vara kanske True blood :) En rolig sak om mig är att jag kan vara ganska jyr(ibland lite vild) i sömnen ;) Så man får passa sig när man sover med mig, det är inte bra om man inte fattar vad jag menar när jag jyrar på då kan jag bli lite arg ibland ;) haha.
jaja där fick ni veta lite grejjer om mig iaf som dom flesta nog redan visste =P

Nu är det tillbaks till plugg som gäller....Det är tur att jag har en väldigt snäll pojkvän som sköter det mesta här hemma idag när jag måste panikplugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0