Katt attack

Igår var det då myskväll framför Idol med ostbricka :) Det är så gott och mysigt så! :) Annars så har vi ju mest nördat dator här hemma :) Så har Emma och Limpe sovit över här inatt också ;) Jag och Emma sov i dubbelsängen (såklart) och Crille och Limpe fick ligga och tåflörta med varandra på soffan! ;) mohihihi...Det var riktigt skoj, jag och Emma var vakna till 6 på morgonen och låg och jyrade i sängen och var övertrötta och skrattade åt exakt allt! Så som det ska vara ;)

haha sen en jävligt rolig grej som hände igår kväll:
Emma hade varit hem till dom för att hämta mat åt Ronja.
Sen hör vi hur hon öppnar brevinkastet och säger: -Johan eller Fia kom hit!
Jag undrar varför hon inte bara öppnar dörren och kommer in men jag går dit och kollar vad hon vill. Haha sen då när jag öppnar dörren så står Emma där ute i korridoren och är förföljd av en kissekatt :D haha så hon skyndar sig in och jag får stå och blocka dörren eftersom katten är helt tokig och vill komma in. Sen satt den utanför dörren och mjauade och såg läskig ut, jag och Emma stod och spanade på den i titthålet :P Men jag tänkte att den var hungrig när den mjauade så då jag gav den lite av Tovas hundmat som dock inte dög :P Så då tillslut gav vi den lite skinka som den glatt åt upp. Så sen satt den utanför dörren jättelänge och var lite läskig. Men den var ju ganska söt också, stackaren var ju vrålhungrig så tur att den fick mat av snälla tant Fia ;) Frågan är ju vars den kom ifrån, hur den kom in i korridoren, eller om den bor i huset och hade smitit ut från en lägenhet eller vad :P Haha sen innan jag och Emma gick och la oss så sprang vi runt i huset och letade den på alla våningar men då var den borta :P


Min fina länk jag fick av Crille i present :) Man kan ha den som ett halsband eller på ett armband :)


Mys :)


Kissekatten som fick mat

Sen var den läskig och försökte smita in till mig =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju cissi som återuppstått!!!!:D

2010-11-15 @ 17:10:26
Postat av: Fia

Jo den var lik henne :)

2010-11-15 @ 19:08:30
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0