Kalix

Är hemma i Kalix nu över helgen :) Nu får jag vara med min lilla Bejbis igen <3 Då får jag klara mig utan att skjuta folk ett tag...(Abstinens) haha nee skoja bara (ELLER??) ;) Jag är lite lan sugen ;)

Blir 20 på Söndag, vad vuxet det låter att vara 20 år 0.o då får jag inte vara tonåring nåmer...man börjar ju bli lite stor, herreje..
Nåja till saken: Min mamma har fått fnatt (som vanligt) och tänker göra 5 tårtor!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 marängtårtor, 2 smörgåstårtor och 1 gräddtårta.....så ja, ALLA mina kära Kalixvänner måste ju komma och hjälpa till att äta upp dom här tårtorna =) Hon gör en massa tårtor för att hon inte orkar baka nå fika då istället :P Haha


Albin min LaRn Hund, mycket snyggare än Sammes LaRn hund ;)


KOCKOBELLO!!!!!!

puss puss piss ;)) Jag känner mig lite cp ikväll, imorrn måste jag hitta på nått skoj med mina venner! :)
Jag gillar dom här smilisarna som har dubbelhaka= :)))
Annars har vi konstanterat här hemma att väldigt många i Kalix blir bögar :O Bög 2010, nya modet? :P
Sen var mamma nyss ute och gick med hundarna på elljusspåret och Donna vände och gick hem själv utan att mamma märkte det, så mamma märkte senare att hon var borta och stod och ropade på henne utan att hon dök upp. Sen när mamma kom hem så var Donna hemma på gården :P Haha hon är ju bara för söt <3 Hon orkade inte komma med på en kvällspromenad så hon vände och gick hem istället ;) Skitsöt! Min besta ven <3

Kommentarer
Postat av: EMMIS

ja imorrn måst vi göra nå kuligt.. ;)

2010-11-05 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0