Julbak

Nu idag har jag börjat julbaka här hemma :) Det är så himla mysigt! Att få ha tänt ljus, julbaka och lyssna på julmusik! :) Jag och Emma har bakat lussekissar och rischoklad! :) Så gott! :D Jag gjorde även 1 plåt pepparkakor så jag har några stycken tills när Danne och alla kommer då ska vi baka mera :) Gjorde även knäck men då hade vi slut knäckformar så då hann knäcken bli bränd och förstörd under tiden när Crille for och köpte formar -_- Går ju inte så snabbt att fara och handla här när man inte har bil!!!!! Så får göra om det nån dag när jag orkar :)

Lite bilder från min juliga lägenhet, dock är det mycket mysigare i verkligeheten då det är mycket mörkare och man har tänt ljus och mysigt! :)

Sovrummet :) Även Tova var lite julklädd denna dag ;)

och så min fina lilla gran som tänds av timer varje morgon innan min väckare ringer, det är så mysigt!! :) Så då lyser den så fint när jag vaknar, så blir man lättare pigg då när det lyser lite :)


Köket :)


Myys ;>


Mitt köksbord med lite fina saker :) Min fina blomma är så mysig :)


Vardagsrummet med mina nya gardiner :)


Min fina ängel som min syster Tina har gjort till mig (Med hjälp av våran moster) och gav i julklapp för några år sen :) Den gillar jag! :)


Tova var julfin! =)


och så lite bilder från julbaket idag :)


Mums!! =P Så jävla gott!


Tova var i köket och höll mig sällskap vid bakningen, hon blev nog tröttare av det än vad jag blev ^^, Min bejbis <3


och så en bild från inatt när jag och Nea även satt och spelade lite spel mot varandra, som jag vann alla! ;) Mohahahahhaha...så tyckte jag det var kul att jag såg Nea uppe i hörnet hela tiden :D

Kommentarer
Postat av: Nea

bara för att du är ett lottobarn ;D

2010-11-27 @ 20:49:12
Postat av: NEA IGEN

GUU SÅ MYSIGT FÖRRESSTEN!! åh vill så julmysa me er :)

2010-11-27 @ 20:49:58
Postat av: Fia

Ja! NI får ju iaf komma och baka pepparkakor med mig när ni kommer :)

2010-11-28 @ 02:00:19
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Gu va mysigt och fint ni har det!! :D

2010-11-28 @ 18:07:18
URL: http://snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0