I would never let you drown, my Darling.

Vaknade kring halv 8 av en mardröm, drömde att jag tog med mig Tovis ut och lekte i vattnet då det plötsligt blev jättehöga vågor. Tovis for under vågorna och höll på att drunkna så jag dök ner för att dra upp henne. Sen när vi kom upp till ytan så hade vi spolats långt ut på havet så vi såg inte vars land var. Då hittade jag en ganska stor platt sten som jag ställde Tovis på och själv var jag i vattnet och höll i min i stenen, så fick vi vara där och vänta på hjälp. Vet inte om vi fick hjälp, för sen vaknade jag :P

Sen när jag vaknade låg jag och tänkte på när Tovis simmade ut jättelångt i vattnet för att rädda mig när jag hade åkt vattenskidor i Dannes stuga...Hon stod och gnällde på bryggan och var så orolig under hela tiden jag åkte vattenskidor och när jag släppte och låg där i vattnet och flöt så hoppade hon från bryggan (som är typ 1meter hög eller nått) och simmade vääldigt långt ut i älven till mig där jag låg och flöt. Då var jag så orolig på riktigt och trodde nästan att hon skulle drunkna för att hon inte skulle orka simma tillbaka. För det var ju verkligen flera meter ut i älven hon simmade till mig där jag låg och flöt, vi var ju där ute med båten då. Vi försökte dra upp henne i båten då men det ville hon inte, så tillslut vände hon ju och simmade till land igen. Så det kanske är därför jag drömmer om att hon drunknar, för jag har gjort det tidigare också. Min lilla tokiga prinsessa. Då tänkte jag också på hur tokig hon var när hon hoppade från deras höga brygga och simmade jättelångt ut i älven för att hon såg mig ligga där i vattnet, nog är hon då väldigt beskyddande min lilla ängel <3 så med henne kan jag vara trygg, hon är ju en bra vakthund :) Hon trodde väl att hennes mamma höll på och drunkna så då tänkte hon komma och rädda mig <3
Tova, mitt hjärta.

Har sovit hos mormor och morfar idag =) och har sovit alldeles för länge! :o Så nu måste jag spendera större delen av dagen till att göra läxa :P Sen imorrn tidigt på dan så bär det hem mot Umeå igen :)


Tovis och sin mamma ;) käääära <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Söt barnet mitt! :)

2010-11-09 @ 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0