Here I go again on my own

Nu har Kalixgästerna som var här över helgen farit hem :) Var en riktigt kul helg iaf, kul med besök! :) Så nu följde Crille och Tovis med dom till Kalix så då blev jag lämnad själv här hemma :( Crille skulle hem för han fick jobb, så då skickade jag med lilla Tovis också så att hon får vara hemma och busa lite längre än bara över helgen. Så då får jag det också lugnt och semester här hemma så slipper jag ha nått att tänka på, tycker jag kan behöva lite semster nu efter alla redovisningar och uppsatser vi har i skolan :P Nu ska min basgrupp passa på att göra bort det mesta nu imorrn och på Onsdag så har vi det lite lugnt i en vecka sen :) Så blir det ju så tråkigt för Tovis att vara här i Umeå när jag är på skolan och så också, fast nu blir det istället tråkigt för mig när jag får vara helt ensamen :/ Men därför flyttar jag in till Emma och Limpe ;) mohihihi Vi har ställt dit en säng åt mig så ska jag sova där så ska vi ha mysigt och se disneyfilmer varje kväll, som det ska vara :)

...jag saknar redan min Tovis! <3 Är så mysigt att sova och ligga och gossa med min lilla bejbis...men jag vet ju att hon får vara hemma i dj och busa en massa med Donna och Vilma <3


Det blir alldeles för tomt och tyst utan busen som följer varje steg man tar <3


och ingen sötnos som snor min sängplats ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0