Dag 2 – Därför bloggar jag.

Jag bloggar för att jag tycker det är roligt att skriva av mig lite :P Även om jag inte brukar skriva så intressanta saker :P Skriver mest bara om vad jag gör på dagarna :P Då får ju iaf alla Kalixbor läsa om vad jag sysslar med här i Umeå ;) Så jag gör det för att jag tycker det är kul =)

Nu idag är jag lite ledsen för att min kära 200kr mobil från ica har svikit mig!! :( Micken på den verkar ha gått sönder så ingen hör när jag pratar :P Dock är det ganska kul när jag hör skitbra vad dom jag pratar med säger :) Speciellt när man ringer hem till sin cp:iga familj som jyrar på som fan i luren och ringer upp med varenda telefon som finns i huset innan dom tillslut fattar att det är MIN telefon det är fel på och inte alla deras ^^, Och när man hör mamma i bakgrunden "Hon kanske har lagt på" och blabla xP
Nåja jag är iaf lite ledsen, jag gillade ju min kära mobil med snake :) Och jag som litade på att dom gamla mobilerna skulle hålla i flera år som dom gjorde förut :P Men jag har nog tappat den i golvet x antal gånger för mycket...Nåja får hitta mig nån ny, om jag nu inte står ut med Crilles gamla Sony Ericson som jag har nu :P Men vet inte om jag gillar den riktigt :P Men den har ju Quadra pop iaf så den kanske duger ;) Vi får väl se, annars kanske man kan önska sig en fin rosa eller en ny Nokia i julklapp eller nått ;) Mest av alla gillade jag min gamla samsung med "spionkameran" men den råkades jag ju tyvärr operatörslåsa ^^, Kanske värt att kolla upp vad det kostar att låsa upp den :)

Sen så gick "redovisningarna" idag jättebra :) Simuleringen var rolig och på redovisningen om casen hade vi en jättesnäll lärare så där satt vi bara och diskuterade i princip, så det gick fint att ha börjat plugga igår ;) Då är man glad att man inte la ner mer tid på att plugga till det än vad jag gjorde :) Men nu måste jag fortsätta plugga till duggan som är på Fredag iaf ;o

Nu ska jag gå och göra nån god middag till mig och Christian :) Ska göra nå kött och äta till couscous med gurka och kanske broccoli till :) Det blir nog gott :) Broccoli är ju jättenyttigt och bra ;)

Annars så läntar jag skitmycket tills jag får börja julpynta!! Vill börja nunununu! Men då tycker nog grannarna att jag är tokig ;) Har iaf satt ut julbelysningen och min jullykta på balkongen så det lyser så fint och mysigt därute när det är mörkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0