Dag 16 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Den här tycker jag är kul, då få jag göra reklam för lite bloggar ;) haha
Dom bloggar jag läser mest är då lite kompisars och mina systrars, har länkar till dom :)

Sen några andra jag läser:
  • http://www.stinabackstrom.com/ - Det är Manges brorsas tjej som bloggar. Bloggen handlar om då hon födde barn och fick då en väldigt ovanlig hjärtsjukdom. Så nu lever hon med en hjärtpump och väntar på en hjärttransplantation. SÅ bloggen handlar om hennes liv om hur det är att vara hjärtsjuk och samtidigt ha en lite bejbis hemma. Jag tycker det är en väldigt intressant blogg att läsa om hur det är för henne att vara hjärtsjuk och vänta på en hjärttransplantation.
  • http://malinsormlind.se/ - En blogg jag har följt i kanske 1,5-2år nu :P Handlar om en 24årig tjej som har sjukdomen ALS, som bryter ner hennes muskler mer och mer. Finns inget botemedel mot sjukdomen. Fastnade för bloggen då jag hittade den då den tidigare hette: "Ge mig livet tillbaka". Det är kul att läsa, hon som skriver den verkar vara en sån otroligt stark och levnadsglad tjej trots sin svåra sjukdom.
  • http://amandarosende.blogg.se/ - En 17-årig tjej som är duktig på att göra olika sminkningar och fotografera. Jag läser den för att jag tycker det är kul att se hennes fina sminkningar då hon ibland lägger upp "turtorials" på hur man gör. Jag började väl läsa bloggen för att jag då trodde att jag själv skulle orka och klara av att kunna göra lika fina sminkningar som henne (haha, yeah right -_-). Nu har jag bara fortsatt läsa den :)
  • Sen läser jag Nevnariens blogg ibland också :) Har ju den länkat här på bloggen också :P Den läser jag för att det är kul att se hennes bilder då hon är väldigt duktig på att fotografera och för att den är väldigt bra då hon ibland burkar ha fototips om typ photoshop och berätta om kamerainställningar och en massa såna bra saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0