Dag 15 – Mina drömmar

Jaa, jag har ingen speciell dröm 0_o Inte vad jag kommer på iallafall.....Förutom att bli miljonär då ;)
Jag är nöjd och trivs med mitt liv :) Jag har mina framtidsmål som mest troligt kommer bli uppfyllda :)

och just nu är jag så jäääävla glad! Jag har så underbara och otroligt snälla klasskompisar!! :D Vi har våran "pappa-Anders" i klassen som är så jävla rolig och snäll. Och nu har han skickat typ 7 exempeltentor till alla i klassen så vi har att plugga på! Tidigare har han även skickat sin sammanfattning han har gjort på alla jävla sjukdomar vi ska ha! Det här har han även gjort i en massa tidigare kurser! Så jävla snällt, det är han som hjälper såna lata personer som mig som inte orkar skaffa fram egna gamla tentor att plugga, på att klara tentan! :) Har även andra snälla människor i klassen som skickar ut sina sammanfattningar, vilket jag tycker är skitbra! Riktiga änglar, som hjälper mig så att jag kanske lyckas klara min tenta! ;) Så har lärarna även lagt upp 2 exempeltentor, alltså har jag nu 9 gamla tentor att plugga på, jag tycker jag borde klara tentan då om jag nu pluggar en massa på dom :)

Kommentarer
Postat av: Elin B

Jag vill oxå bli miljonär! xD

Naow söta klasskompisar du har! :)

2010-11-30 @ 09:22:27
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0