Dag 13 – Den här veckan

jaa jag har väl inte gjort så mkt...pluggat typ varje dag på dagarna, Duktig tjej! :) På kvällarna har jag väl mest sett tv med Emma, och spelat :P Igår var även jag, Emma, Crille och Limpe och badade här i Umeå! :) Det var skoj, fast det var ett dåligt bad, t.om. kalix badhus är bättre!!!!!!! Idag har jag bakat mitt pepparkakshus, lägger upp bild på det och på min juliga lägenhet senare idag! :) Nu inatt sitter jag och har "cam och coptergame" lan med Nea :D Men ska väl gå och sova nu snart tror jag :) Det är väl det jag minns av veckan, är inte lätt att minnas allt ^^,

haha det är svinkul att cama med Nea ibland har det hackat upp sig så jag har suttit och pratat en massa så hade det brytits, haha. Så har jag i smyg printscreenat lite bilder på henne.

haha den första bilden då hon hade hackat upp med den här snygga minen ;)


Sen knäppte jag hon när hon skrattade åt mig då jag hade skrattat och jyrat åt henne då hon inte hörde ^^,

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha du är så störd!! som tror att jag vill ha nå kinockgrejer! hahaha

2010-11-27 @ 02:17:02
Postat av: Emma

hahah åh vad hon är snygg linnea ;) haha

2010-11-27 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0