Dag 12 – I min handväska

ååååh vad skönt det är nu när jag har gjort bort redovisningen idag och nu är det helg!!!!! :D Inte för att jag har så mycket helg eftersom jag kommer måsta plugga ändå, men det känns ändå skönt med helg! :) Idag ska jag då inte plugga nått! Idag ska jag göra mitt pepparkakshus och kanske baka pepparkakor :) Idag på redovisningen så bjöd gruppen vi var med på fika så det var ju väldigt snällt (fjäsk för läraren) haha nä skojja bara ;)
Sen när jag kom hem från skolan hade jag inte tagit med mina nycklar så dom hade blivit inlåsta i lägenheten när Crille också hade skola så jag blev utelåst :P Då är det ju tur att jag har snälla grannar jag får vara hos ;)
Jag är så dålig på att hålla koll på mina nycklar, jag är så van att Crille oftast är hemma så jag brukar inte behöva dom så ofta :P Så nu sen jag kom hem från skolan har jag legat och vilat på deras soffa :) Mys ;>

jaja, till min handväska då...
När jag är på stan har jag ofta bara min lilla väska med börsen, mobilen och kanske ett lypsyl. När jag går ut har jag min mellanstora väska med börsen, mobilen och lite smink. Och annars den väska jag använder oftast när jag är på skolan är min stora väska med Skrivblock, pennfack och nu på vintern lite varma extrakläder som jag brukar ta med mig ibland :) Så ja, jag har inte så mycket roligt i mina handväskor ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0