Dag 11 – Mina syskon

haha...ja, min storasyster Linda som är 1år äldre än mig, alltså 21. Tina som är 16 och Lilla My (Amanda) som är 14 :)

Linda är storasystern (pygmeén) med dåligt inflytande, fick mig och våran oskyldiga kusin att börja snatta! :O Fick även mig att prova snusa m.m.
Tina är mongot som bara sitter och skrattar åt allt.
Amanda är fjortisen som lever på godis ;)

haha, dom är alla snälla och ganska cp :)
Linda är den smarta som läser till läkare, bor här i Umeå som jag :) Eftersom vi är i samma ålder och nästan alla våra vänner är gemensamma vänner så gör man ju väldigt mycket roliga saker tillsammans.
Tina är den snälla som tar hand om alla, hon brukar ofta göra mat åt henne och My, varm oboy åt alla, kaffe åt sin pojkvän varje morgon m.m.
och när hon, My och David var här på besök så var det hon som ställde sig och diskade åt dom alla, så hon är så ordentlig, hjälpsam och snäll :)
My är den minsta som är i fjortisåldern då man inte är så smart ;) Hon och jag har gemensamt intresse att fota så det är alltid henne jag får dra med mig när jag vill fara ut och fota när jag är hemma i Kalix =)


Linda och jag :) här var vi laddade inför ACDC ;)


Fina Tina ;)


Min söta lillasyster My(Amanda) :)


Så har vi ju Danne, som jag ser lika mycket som en bror som min kusin. Bara det att vi inte bråkar lika mycket som jag gör med Linda, Tina och My ;)


Så har jag ju syrran Donna ;)

***

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina framtidsvisioner.
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: LuuH

Haha sweet posebild på oss.. Och satana, nu tror jag att jag måste göra underhåret sådär mörkt igen ^^'

2010-11-26 @ 16:47:11
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0