Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Vaknade kl.07 imorse av att väckaren ringde. Crille slog på Vakna med the Voice som vi låg och kollade på. Det var så varmt och mysigt i sängen och att ligga och se på tv så jag orkade verkligen inte stiga upp så jag sket i föreläsningarna vi hade idag och stannade hemma och sov istället ;) Det var så himla skönt! Såg på Voice i en timme och sen somnade jag om och sov till 10 :) Så nu har jag pluggat hemma istället sen jag vaknade :) Har varit ute på en promenad med hundarna också :)

Så nu när jag har plugg/hemma dag så är det min sköna pyjamas som gäller! Iallafall så går jag runt med pyjamasbyxorna och ett rosa linne till och min sköna fleecejacka! Det är så skönt! ;) Så det är väl det här jag kommer ha på mig hela dan :) När jag går ut med hundarna drar jag bara på mig ett par byxer över pyjamasbyxorna så man vågar ut genom dörren :) Nog för att jag har gått ut med mina pyjamasbyxer ibland också, men det är bara på kvällarna när det är mörkt och lite folk ute som jag vågar det ;) Annars ser man ju lite rolig ut som går runt i pyjamasbyxor ute xP Men det är det som är så skönt här i Umeå; här kan man faktiskt göra såna saker utan att folk bryr sig och här vet inte alla vem man är :)

Ska vara duktigt och fortsätta plugga nu på dan så kan man sen ta det lugnt och göra nått kul på kvällen :)

Så ska Crille även hämta och låna Martins borr idag, så vi äntligen kan hänga upp alla tavlor jag har som ligger på hög och bara väntar på att få bli upphängda :)


Min mysiga pyjamas :) Har dock grisat ner tröjan(det gör jag i princip varje gång jag äter nått;) så därför kan jag bara ha på mig byxorna idag då tröjan är i tvätten :) Så det är dom här snygga byxorna jag går runt i hela dagen och min sköna svarta fleecetröja till! ;) Riktiga myskläder! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0