Dag 09 – Min tro

jaa...jag tror på liv efter döden, att när vi dör får vi återse alla dom vi saknar <3

Idag fyller min älskade lilla tjej 1år! Så nu börjar hon bli lite stor, men bara lite :) Min lilla snutt <3 Då har hon fått en massa godis, ett ben och en leksak i present :) Sen ska hon få  lite grejer som jag och Crille har beställt åt henne som Crille kanske ska hämta ut senare idag eller imorrn ;)

Kom dessutom just på att min prövotid på körkortet gick ut den 20:e November :D
och jag har ännu inte gjort min debut på Systembolaget! :O -_-


Jag är så kär i min älskade lilla bejbis, mitt hjärta! <3

Här stapplade hon fram lilla gullen <3

BitZzzo

Min prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med fialotta!! :)



men va fasen, är tovis redan ett år!! de kändes ju som att du nyss fick hem henne! :)

2010-11-23 @ 17:13:12
URL: http://snelin.blogspot.com/
Postat av: tinis flinis!

Grattis plutte luttan :)

2010-11-23 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0