Dag 07 – Min bästa vän

Jag känner att jag har flera vänner som jag kan kalla "min bästa vän", men här ska jag skriva om min bästa vän Donna :)

Det finns nog inget som så lätt och fort kan få en på bättre humör än en glad hund. Dom ger så otroligt mycket glädje, man kan verkligen säga allt man vill till dom. När man är ledsen kan man få tröst av dom. Man kan gossa, pussa och leka med dom i princip hur mycket man bara vill ;) Dom är trevligt sällskap, dom tar hand om och beskyddar en. (Speciellt min vakthund Tova ;)
Donna var min första hund. Så under våran uppväxt sen vi fick hon har vi lekt, busat och haft en massa skoj! Vi har många fina och roliga minnen tillsammans :)
Även när jag gick igenom den svåraste perioden i mitt liv, när en älskad person försvann, så fanns Donna där och gav tröst.
Så vi har hunnit gått igenom mycket tillsammans och hon betyder verkligen jättemycket.
Min söta lilla Donna som jag får sakna nu när jag inte får se henne lika ofta!
Som jag brukar säga: "1 gång hund, alltid hund" när man väl har haft en hund så är man fast ;) Jag kan då inte föreställa mig mitt liv utan en älskad liten vovve. Nu har jag ju min älskade lilla bejbis Tova här hemma hos mig som även hon är en "bästa vän" Men jag brukar säga att Donna är min bästa vän och Tova är min älskade lilla dotter :) Jag och Donna har ju gemensamt att vi båda är mamma till Tova, så hon har tur som får ha 2 mammor ;)
Här kommer bilder på söt Donna :)




Donnis, hon är alltid så glad och busig <3 Sötnosen!

Bästa vänner <3


Donna, den eviga lilla valpen! ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fina bilder! :)

Ja jag tror oxå de kommer lösa sig och bli bra, på ett eller annat sett :)

2010-11-21 @ 17:22:00
URL: http://snelin.blogspot.com/
Postat av: LuuH

Och för att visa en annan sida av verkligheten http://luuh.blogg.se/2009/september/snacka-om-att-ha-salt-smoret-och-tappat-penga.html :D

2010-11-21 @ 18:17:40
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0