Dag 05 – Vad är kärlek?

Hmm ja det var ju lite knepigt. Hur ska man förklara det? :P
Det känner man bara, det känns rätt, man är attraherad av varandra och tycker om varandra :) Man tycker om att ligga och gosa och mysa, man vet alltid vars man har varandra även om man är ovänner ibland. Man trivs bra ihop och har oftast roligt :P Ja, jag är inte så bra på att kunna förklara sånna ord men det här får duga :)

Idag gjorde jag duggan som jag också failade :P 45 frågor på 30min :P Jag fick iaf 39,5 poäng och 43 var godkänt :P
Då är det bara fortsätta plugga som fan fram till tentan så jag förhoppningsvis klarar den iaf ^^,

Sen efter jag hade gjort duggan så for jag, Crille, Emma, Limpe och barnen och gick till Ersboda där vi köpte en massa tjofs :P Så nu har vi varit ute och gott i ca2-3timmar så nu blir det bara att ta det lugnt ikväll och se Idol och äta en massa godis! ;)



Min julduk och fina blomma jag köpte på Ersboda idag :) Så nu har jag smått börjat jula mitt köksbord ;) Man har ju så svårt att hålla sig nu när man längtar så, det är ju såå mysigt att få julpynta! Det är så fint emd en fin blomma på bordet :) Så är det våran stora godisskål vi ska grisa i oss ikväll! ;) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0