Dag 04 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.

Som sagt så tog jag och bytte ut några på listan som jag tyckte var lite tråkiga mot dom jag tyckte var roliga från min första lista jag hade :P Så då kör jag den här idag :)

Dagens planer: Plugga så mycket jag bara orkar..
Dagens outfit: Svarta sköna leggins och ett aprikost långt linne och min sköna fleecejacka ;)
Dagens låt: Måste ju då säga Queen-Bohemian rapsody, eftersom att jag och Crille har gått och sjungt den hela morgonen :D
Dagens plus: Att det är Vampire Diaries ikväll! :) Och att jag har ringt och fixat så jag äntligen får kolla upp min "ringorm" eller vad fan det nu är...
Dagens minus: Att jag har dugga imorrn och måste plugga som fan hela dan! Booring...

Ja då är det väl bara att sätta igång med pluggningen då -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0