Dag 03 – Mina föräldrar

Ja vad ska man säga om mina föräldrar då? :P Jag har då världens jyraste mamma :P Hon lever ganska ofta i sin egna värld :P Detta gör att hon är jävligt rolig och tjorvig ;) Som resten av släkten på mammas sida så får hon dampryck då och då, sjunger och tjorvar på en massa.
Som moster sa; Om nån skulle göra en psykundersökning på våran släkt så skulle dom nog skriva i resultatet om oss: "Kan lätt drabbas av dampanfall och utbrista i spontan sång". Ungefär nått sånt var det hon sa ^^, Och det passar ju bra in som beskrivning ^^, Haha.
Så säger jag väl som alla säger om sina mammor: Hon är världens bästa mamma <3

Hmm vad ska jag säga om min pappa då...Jag har 2 pappor ;) Min riktiga pappa som bor i Överkalix som jag inte träffar så ofta. Vi pratar i telefon lite då och då. Förut när han bodde i Storön var jag ofta där och bodde varje sommar och det tyckte jag var jättekul :) Då hade jag ju mina jätteroliga småkusiner jag var med :) Som person är han en klantig drummel :P Hahaha vilken beskrivning. Men han är snäll och han försöker på sitt sätt =P
Sen har jag min andra pappa Mange :) Som då är världens mest retiga (som tur är så är det mest mina kompisar han och jag brukar gadda ihop oss mot och reta) =P Annars är han jättesnäll och rolig :P Min "PengaMange" som jag kallade han förut, då det är till han man ska gå när man vill ha pengar ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0