Call of Duty

är det jag sitter och nöter med Danne och Fredrix hela dagarna :)) Kul är det ;)
nee, har ju faktiskt bott hos Emma och Limpe nu i 2 nätter också :) Så då har vi myst framför tv:n med lite disney och how I met your mother på kvällarna :) Men nu har jag flyttat hem så nu ska jag nöta spel med Danne och Fredrix hela nätterna ;) Så då har Emma och Limpe kommit hit och invaderat mig istället :D Dom tänker nog lana med mig tror jag, fast vet inte hur länge ^^, Trevligt med sällskap iaf! =)

Har gjort om bloggen lite också :P Det får vara så här ett tag, kan ju inte ha det så somrigt nåmer :P


Det här är min mysiga snygga pyjamas som jag lever i nu för tiden :D


och mina otroligt snygga nya skor som dom flesta redan har sett men lovade att lägga upp en bild till Tinos så hon får se dom :) Och min snygga vovve som alltid är framför fötterna på man ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrix

*Rättning i bloggen

Fredrix jobbar faktiskt på dagarna och stiger upp innan solen gått upp och ner (just nu iallafall) =D

2010-11-03 @ 22:18:38
Postat av: Fia

Men Fredrix, det är ju sånt man får offra när plikten kallar ;)

2010-11-04 @ 01:22:59
URL: http://fiasandberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Fan va söt pyamas!! :D åååååh dina stövlar!! gilla!!

2010-11-04 @ 08:30:05
URL: http://snelin.blogspot.com/
Postat av: Tina

Hade tänkt köpa sånna skor:P tyvärr för dyra för min plånbok ;P tnäkte att du gick runt i dom där kläderna innan du skrev att de var en pyjamas.. blev nästan rädd:P

2010-11-04 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0