vetenskapliga artiklar åt helvet

Finns fan inget tråkigare än att hålla på att leta och läsa vetenskapliga artiklar!!
Blöööh har varit ledig idag men jag har fan inte gjort nått annat än läxa hela dan!!! de enda pauserna har varit ute med Tovis lite och lite facebook ibland :P Så jaa...skittråkig dag helt enkelt :P och jag är inte ens färdig ännu! -_- Men det mesta är ju färdigt så nu är det ju iaf inte så mkt kvar på den där jävla skituppgiften!! annars har det varit skitvarm här idag! 22grader och inte ens sol :o vars kom denna värme ifrån helt plötsligt? Men jag klagar inte :) Hoppas den håller i sig! :) Sen så nu när jag har haft så tråkig dag så har jag längtat efter att få se vampire diaries ikväll, men så ringer Crille och säger att det inte ens är nått!!! :( men men jag får se hockey istället, fast är inte alls lika kul att se på hockey själv :/ Men jag har ju lilla Tovis att gosa med iaf! :) Så nu blir det bort från datorn till soffan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0