sommartider

woho nu är äntligen sommaren här! :D just nu iaf ;P Skit varmt och fint väder idag! Så, så fort jag kom hem från jobbet hämtade jag Tovis och skyndade ner till stranden! Sååå jävla härligt att bo gångavstånd från stranden! :) Så låg jag där och solade lite i bikini, blev dock inte så mycket solandes när jag hade Tovis med mig som for och badade och sen fick sina labbespel och sprang och blötte och sandade ner mig där jag låg och försökte sola i lugn och ro ;P Var några och badade där också, och jag gick med fötterna i vattnet och det var inte sååå kallt :P Så kom några barn och frågade om dom fick bada med Tovis, men då när jag varnade dom att hon kanske kunde klösas när hon simmade så blev dom lite rädda och nöjde sig med att kasta pinne åt henne istället :P Så då vet jag iaf vars jag kommer vara imorrn om det är så här fint väder då också! ^^,




Såhär kan man se ut när man har Labbespel! :D


Söötnosen! <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Men fyyy.. vad härligt längtar tills jag är i umeå o kan joina er. Vilken liten sötis hon var i vattnet! ;) hihi

2010-05-14 @ 20:10:40
Postat av: Crille

tony och farsan säger att jag ska göra henne till jaktchampion xD

2010-05-15 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0