Shame on you!

Idag ha Tovis inte varit så snäll...när jag kom hem från jobbet hade hon rivit sönder tapeterna i hallen lite + att det tydligen är gipsvägg där så då hade hon hållit på att klösa i gipset en massa, haha då blev det fina tova avtryck iaf ;) Nää men som tur är så har vi nån rulle med tapeterna som är i hallen, så då får mamma och mange komma och tapetsera i sommer eller höst nån gång :P Då fick jag iaf spöa henne, så förhoppningsvis kanske hon aldrig gör om det :P Iaf så såg hon ganska kul ut med gips på klorna och nosen!




Jaa å då sen ikväll blir det en 9h s bussresa att se fram emot! yay! haha :P Nä men som tur är så brukar jag ju kunna sova bra i bussar så jag kommer nog sova för det mesta så då kanske det känns som att det går fortare också :) Så måste jag plugga lite granna också :P
Sen imorrn blir det hockey, gröna lund, fotboll(-_-), bastu och cider m.m. och på Söndag blir det skansen och vad mer man nu hittar på :) Och på måndag shopping! ;) Så det här blir nog en riktigt bra helg! :)

Satt även och kollade på bilder på Tovis idag som jag ska framkalla..haha och ja...en gång i tiden var hon så här liten:


Min sötunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0