Den bästa starten på dagen

...måste ju vara lyxfrukost hos mormor och morfar ;) For hit till dom direkt jag vaknade och åt frukost här :) Så hade jag tänkt sitta och göra lite läxa här hos dom men så glömde jag min kursbok ^^, Får göra det på Onsdag då istället :P Idag blir ju då min lilla myra syster fjortis :P Så då var jag också upp 07.00 på morgon en sväng och grattade och sjöng för henne :P Och snodde hennes säng :D

Igår kväll var jag då en sväng till Elin och grattade henne och kollade in hur hon bodde :) Och fick go fika och tårta :) Riktigt gott :) och fick se hennes us and a bilder....känner att jag måste börja spara till en usa resa nu!! :D

Nu ska jag gå och äta upp mina chokladbollar mormor har satt fram till mig :) Kommer bli att äta Vääääääldigt mycket gott nu här hemma i Kalix! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0