Årets första dopp..

..tog jag idag :) Var inte så varmt :P hehe men skönt att gå och svalka sig när man ligger och solar :) Låg på stranden och solade i 2h och doppade mig i vattnet 2 gånger :) Sen gick jag hem och hämtade Tovis så att hon också fick komma ut och bada :) var skithärligt! Nu har jag dock råkats bränna mig lite ;P Måste köpa solskyddsfaktor! :) Så har jag bokat resa till Stockholm nu nästa helg ;o Då får jag vara där över helgen och bo på båten som jag tycker är så mysigt! och gå på grönalund och skansen och äta mjukglass!!! :D och shoppa! ;) Så det blir nog en skitbra helg, men då måste det fan vara bra väder!!! :) guudars vad mycket stockholmsresor det blev för min del i sommar :P haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0