13 years and more to come...

WOOOOOOOOOOOOOOHO! Nu äre klart å betart, Nu ska jag, Crille och Tova bli grannar med Emma, Limpe och Ronjis!! :D hihi Tova kommer bli överlycklig och vilja in till dom vare gång vi kommer gå förbi deras dörr! :D fifan vad kul! Nu du Freddan nu ryms du att lana!! ;) Då kan vi låna bord mellan varandra så kan den ena vara lan lägenhet och den andra sov lägenhet typ :D hahahaha :D tänk vad kul vad länge jag och Emmis har hållit ihop och hur mycket vi har varit med varandra alltid och nu ska vi t.o.m. bli grannar! :D:D:D:D Då kan vi vara med varandra hur mycket som helst, utan att det är jobbigt att måsta gå till varandra! haha :D Jag känner att jag kommer nog bli terrad av emma! :D haha ^^,

Kommentarer
Postat av: Emma

MEN FYFAN DU BLIR ALDRIG AV MED MIG, JAG KOMMER FÖLJA DIG IN I GRAVEN FIA! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-05-12 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0