They´re all gone..

jaa nu har alla besökare farit hem igen :P Var jätteroligt att ha dom alla på besök :) Vi har mest spelat en massa :D Men det är skitkul :) Har köpt Mario Party till mitt wii nu också :) Nu när dom har farit är det tyvärr tillbaks till plugg som gäller :( Har visst 2 tentor om 1,5 vecka :( Har även fått tillbaka 2 tentor idag som båda hade gått bra :)

För övrigt så hatar jag ica som inte har några chokladharar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte än iaf!!....:( bitterfitta är jag när jag inte får mina harar! :D hahaha :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Lugn fia, allt man vill ha finns på ERSBODA.. hahha ;D

2010-03-15 @ 19:39:35
Postat av: Elin B

hahaha fia... lugna sig lite :P

2010-03-16 @ 09:02:05
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: Elin B

Jaa han e så söööt :) han fick nå ryck och klättrade upp på taket i söndags haha :D

2010-03-16 @ 14:31:12
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0