pluggeliplugg

Idag har jag gjort bort 2 tentor :) Skönt att ha det bortgjort! Fast då är det bara att börja plugga till dom nästa 2 tentorna som vi har om ungefär 2 veckor... :( sen nyår har jag typ inte gjort något annat än att plugga...är ganska less nu, fan vad skönt det ska bli med sommarlov! Längtar! :) Och imorrn kommer Tina och My hit, och kanske David :) Och sen på Torsdag kommer Danne :D Så då blir det fullt hus! Men det gillas!

Idag ska jag då ta och ha lite fritid och göra saker som är roligt! :) Kanske bara lite plugg också om jag orkar :P


Mina nya snygga gardiner! :)


Min söta hund sover med tungan uthängandes :P


Här gossar hon med sin elefant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0