No more

wiho, sprutan idag gick också jättebra! :) Nu har jag blivit cool och slutat svimma när jag tar sprutor ;) Fan så skönt! Hatar att svimma, tycker det är så obehagligt :P Så nu slipper man oroa sig för det mera :) Så det här blev ingen helvetets vecka med en massa svimningar som jag hade trott :P Fast är ändå ännu nervös när jag ska fara och ta sprutor, men inte lika mycket som förut iaf :)

Annars har jag inte gjort ett dugg vettigt på hela dan! :( Har varit dålig på att plugga idag så ska försöka skärpa mig med det nu resten av dan :P

Kommentarer
Postat av: Elin B

Jaa på påsken får du köra skoter :D då är jag i staterna.. fan att man ska vara borta just när ni kommer hem!

2010-03-04 @ 09:24:51
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: amandasandberg

haha, så du svimmade inte den här gången? :)

2010-03-04 @ 21:30:27
URL: http://mannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0