N0erds

Nu har jag, Crille och Tovis varit och lanat hos Emma, Limpe och Ronja över helgen :) Så har Linda varit och hälsat på då och då och Martin lite granna också :) Tovis har tyckte det har varit så roligt att få sova över hos en kompis, och hon var så gosig när hon kom och la sig på mig och Crille när vi låg och sov på madrassen på golvet :P Hon tror nog att hon är mindre än hon är ;P haha :P Min lilla sötnos, jag är så glad att jag har henne! :) <3 Så nu är man hemma igen och nu är det tvätta och ta det lugnt som gäller :P På Onsdag får man åka hem till Kalix! :) Det var ju ett tag sen nu, har nog aldrig varit borta från Kalix så här "länge" förut :D haha :P Ska bli skitkul att få fara hem! :) Kanske man hinner göra lite roliga vinteraktiviteter som man går miste om här nere :P Och träffa alla goingar där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0