I´v got a feeling...

..WOOHO! känslan efter en tenta är lika härlig varje gång, även om man känner att det har gått skit :P För mig iaf! :) Bara känslan av att veta att man slipper all pluggstress ett tag och kan bara njuta några dagar och roa sig och göra vad man vill!! :) Älskar det! :) Så nu har jag då gjort bort 2 tentor idag, ena kändes det som att jag kunde allt men då är det ju det att vi måste ha 100%rätt på den! Så säkert är det nått litet slarvfel nånstans som förstör hela tentan, men man får hoppas att det inte är det :) Sen den andra vette fan :P Kändes som att jag chansade ganska mycket, men om jag har tur så kanske det går :) Annars så är ju inte en omtenta hela världen :P Men nu slipper jag iaf tentor ett tag :)

Nu blir det att gå ut på promenad med Emma och våra söta små barn! :)



Plötsligt blev min lilla bejbis stooor! ;) Sötnosen! <3
Haha postgubben brukar kasta in post på Tovis när hon ligger och sover just vid dörren! xD Då brukar hon sätta sig upp helt sömnig och kolla på allt papper som kom på henne! :P Hon är så gullig! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0