Hell week..

Ja det här är verkligen inte min favoritvecka! Hela veckan består av sprutor :O Det börjar idag med att jag ska ta en spruta, imorrn ska jag ta en till spruta, på Torsdag ska vi ha venprovtagning och på fredag ska jag ta en till spruta! Fast venprovtagning tycker jag ju bara är roligt, men att få 3 sprutor själv det gillar jag verkligen inte :( usch..så vi får se hur det här går :P Får ont i magen bara när jag tänker på alla sprutor...sen gör det ju inte saken bättre när man har fått höra om hur otrevlig en sjuksköterska är som jobbar där som hade gett dom flesta i klassen sprutorna...hoppas hon är ledig eller sjuk eller nått :P



*

Woho, nu är första sprutan bortgjort, och det gick jättebra! :) Och sjuksköterskan var snäll :P Skönt de, då är jag förhoppningsvis inte lika nervös imorrn när jag ska ta en till :) Nu blir det väl att plugga resten av dan :P

och igår kom Linda tillbaks hit och skröt om hur snäll och duktig Tova är som inte har bitit på några möbler eller tapeter...och då självklart så har hon då bitit på tapeterna inatt! Linda jinxar!!



Kommentarer
Postat av: Emma

ojdå, vilken liten skit.. o du som har nytapetserat o allt :P

2010-03-02 @ 19:40:54
Postat av: LuuH

MEN ÅH NEJ! -_-'

2010-03-02 @ 22:40:05
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0