Cant stop eating..

...haha :P Satt just och tänkte på hur puckad man är :P Crilles brorsa Tony var här och hälsade på för en liten stund sen, nu när dom är här i Umeå under helgen :) Spelade lite wii och fikade kladdkaka :P Och nu när han for så var det bara en liten kladdkaka bit kvar och så tvingar jag mig själv att äta upp den, även fast jag redan hade ätit nog mycke och inte alls var nå sugen så åt jag ändå upp den...man tänker "det är så lite kvar, så det är lika bra jag äter upp den" så ja.. jag åt upp den iaf och nu har jag ont i magen och mår lite små illa va den :P Om man hade varit smart hade man ju sparat den där sista lilla biten till senare då man verkligen vill ha den.

hmm Crille och Tony ska fara ut och dricka öl och se Luleå spela :) Hade ju varit skitkul...men är ju bara det att jag har tenta på Tisdag och har inte pluggat så där jätte mkt så skulle egentligen behöva plugga....men Luleå och cider på en pub lockar ju ganska så mycket mer...och så är det ju lördag :P Så kan det ju vara den sista Luleå matchen jag får se i år :P jaa what to do? hmm..

Ikväll blir det väl annars en lugn spelkväll :) Kanske se någon film :) Var riktigt kul att vara hemma och spela igår ;) hihihi...lite lanigt ;)

pöss

Haha Tova var väldigt förvånad när jag satt på självutlösare och när kameran började låta innan den knäpper :D

Vi är kära! <3 ;)

Bus ;>

Kommentarer
Postat av: LuuH

men ÅH så söta ;)

2010-03-07 @ 17:16:42
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0