ARGH!

Det här är verkligen inte min dag! Allt har gått åt helvete :P Jag skulle fara till biblo på skolan för att skriva ut lite papper, så att jag skulle kunna plugga i bilen...då för det första har skolans jävla skit datorer det nya jävla skit word som jag inte fattar ett jävla skit av..och sen att det var på engelska gör ju inte saken bättre...så jag hittade ingenting om hur man ändrade radavstånd eller nått, och då eftersom det är världens största radavstånd så det bli 1000 sidor som kostar pengar så sket jag i att skiva ut det mesta...Skrev iaf ut några få sidor....Sen på hemvägen så for jag till Mariehemskiosken för att hämta ut ett paket, och sen när jag är så gott som hemma så märker jag att jag hade glömt alla papper jag skrivit ut på mariehemskiosken!!!! fan vad irriterande...och nu ids jag fan inte hämta dom! Så allt jag gjorde var helt i helvete i onödan! Gaah! Som tur var fick jag äntligen åka buss med reggaebusschauffören! :) haha då blev man på lite bättre humör iaf! :D Så får man ju åka hem nu ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

YES nu är du en RIKTIG umebo som fått åka med han ;)

2010-03-31 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0