Midsommar :)

Har haft en jätte kul midsommar helg :) Det började på midsommar afton med att jag var på Max dop :) Sen var det dopfika och så :) Efter det for vi till Piteå där jag har spenderat helgen med släkt och vänner! :) På fredagen var det jättegod midsommar middag och sen sitta ute och dricka, sjunga och umgås :) På lördagen var jag, Linda, Danne, Tina, Sandra och Sophia på inomhus badet och badade :) Riktigt skoj :P På kvällen var vi så trötta efter att ha sovit lite (eftersom man vakande tidigt i husvagen på grund av värme) så då blev det mest att slöa och umgås :)

Sen så har jag skaffat mig en systemkamera nu! :D:D:D:D:D Jag älskar den ;) Bär med mig den vars jag än går ;) haha :D

och imorron är det att börja jobba som gäller! :) Det ska bli riktigt roligt faktiskt :) jag gillar ju mitt jobb så mkt, och så gillade jag mitt schema väääldigt mycket också ;)

Här kommer iaf ganska mycket bilder från midsommarhelgen:

Maxs dop :)


Milla, Tony och lilla Max :)


Crille fick stå framme och vara gudfar :P


Bröderna Rönnbäck och Max :)


En av tårtorna :) Goda var dom :)


Rickard var bitter...

...Men blev glad när han såg att det fanns cola ;)


Öppnar doppresenter :)



Glad :) Fick äntligen ett tillfälle då jag kunde använda min studentklänning som jag annars bara använt 1 gång och mina snygga vita högklackade skor till! :D


Min snygga pojkvän ;)


Blev tillslut less på att vara modell :P


Tjollahopp


Bjuder på en bild på min tatuering :)


Midsommarmiddagen :)


Sccccccchkåååål!


Älskade bejbi! <3


0_o


Mormor drack mest öl! ;) hahahahhahaha xP


Jag och Danne :)


Allsång med Dick på gitarren =)




Barnen :)


Galna faster Sussie och Mami ;)


Midsommarstången :)


Systrarna Bus ;>

och tillsist en massa jättefina bilder på min lillasyster My som Tintolo har knäppt, men vi kan ju låssas att jag har knäppt dom ;o) haha :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0