Viva La Spania!! :D

WOOOHO NU ÄR JAG GLAD!!! Mitt kära Spanien vann!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D Skadeglädjen över att mitt lag gick längre än Crille och Dannes!! :D:D:D:D Alltså Spanien är ju bara bäst, hela deras lag är ju skitbra!! =) Så finns det ju några riktiga snyggingar också som gör det extra roligt att titta på dom! ;) haha :)


David Villa är ju såå jävla snygg!


Casillas är snygg!


Och söta Torres :) Som tyvärr inte har varit så bra under vm nu men :P Hoppas han kommer i form till nästa em iaf! :)


Har jobbat hela helgen och ska upp och jobba till 07 imorrn :P Men har varit en riktigt rolig jobbarhelg :) Har ju jobbat med Jenny så då är det extra kul! ;) Blir bara jobbigt att stiga upp imorrn och nu kommer jag ju inte kunna somna när jag är uppe så i varv ^^, Men men ledigt på Tisdag iaf!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0