veckan

Har haft en riktigt trevlig vecka :) Måndag och Tisdag var det mest jobb, men det var kul på jobbet. Efter jobbet på Tisdag for vi några stycken till Dannes stuga och var där hela kvällen och såg fotboll, drack lite, spelade plump, badade ett kvällsdopp och hade det riktigt trevligt! :) Jag, Crille och en tjej som hette Sara stannade även och sov över där =)

På Onsdag när jag kom hem från deras stuga så for jag direkt till lyktan där jag hade en fikaträff med Emma och Nea ;) Så vi var där och fikade och babblade =) Sen jobbade jag ett tag och efter det for jag och Crille till några som moster och dom känner som heter Mats, Elsa och Sara och var där och såg fotboll med dom och Moster, Niclas och Danne :) Så då var vi där och drack lite, åt jordgubbar och hade det trevligt och umgicks :) Sen så sov jag och Danne även över där :)

På Torsdag blev det att fara till Bjumis och vara där och njuta i solen i några timmar! :) Var verkligen en skithärlig dag! Det var jag, My, Crille, Danne, Ekberg och Martin som var där :) Så då solade vi, badade och spelade volleyboll! :) Det var inte så jättekallt i vattnet så man kunde vara i och bada ganska länge! :) Det var verkligen jättehärligt att få ligga på stranden typ hela dan! :)


Dannes familjs stuga :)


Crille och Danne :) Vi blev bjudna på jättegod fisk middag med lax och strömming! :)


Sara, Evert och Moster :)


I väntan på fotbollen! :)


Deras jättefina utsikt med solnedgången!


Tovas syster Seline fick agera modell! :) Sötunge! :)




Spela plump :P


Jag, Sara och Moster :)


Några ankor kom på besök :P


På Onsdag när det var fotboll hos Mats och Elsa :) På bilden: Dannes, Moster och Sara.


Niclas, Elsa och Christian :)


Sara och Danne tog ett kvällsdopp då också :) Sara sa att hon skulle hoppa i älven om Spanien skulle vinna, och tyckte då att Danne skulle hoppa i om Tyskland vann. Men Danne tyckte att det var orättvist för enligt honom hade Tyskland mycket större chans att vinna så då sa han att han också skulle hoppa i om Spanien vann och så blev det! :) Då blev jag och Sara väldigt glada när Spanien vann, Danne var i chocktillstånd! HAHA! Jag kunde tyvärr inte göra dom sällskap då jag inte hade några badkläder med mig! :P


På stranden på Torsdagen :)
Dom här bilderna är knäppta med min gamla kamera :P


Martin var glad! :)


Lilla-My var också med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0