Tjollahopp!

Var ju ett tag sen jag bloggade nu :P Men har väl inte haft så mkt vettigt för mig :P Har för det mest jobbat i veckan :) Vilket har varit kul! =) och har inte behövt stiga upp 06.00 än så länge, men det kommer på Tisdag! ;P haha :P Vann förövrigt 500kr på bilbingo i Tisdags ;) hehe :D Sen nu i helgen har det varit fullt upp med att hjälpa Rickard att flytta :) Så då har det varit en sväng till Ikea och en massa bärande och monterande :P Nu är iaf dom största grejerna på plats i hans lägenhet som nog kommer bli riktigt fin när allt är färdigt :) Så idag har som varit den enda lugna dan på hela veckan :P och denna lugna dag har spenderas framför datorn hela dagen, eftersom jag, Crille, Linda, Tinto och David har ett mini-lan här hemma hos oss :P Så har jag även varit på bio och sett eclipse med Emma och Elin :) Rikitigt trevligt, var ju som ett tag sen sist jag var på bio :) Filmen var riktigt bra! :)

Mammis hade kidnappat min älskade bejbi Tova till Piteå hela helgen!!! Gissa om jag har fått sakna henne! Men nu är hon äntligen hemma så nu ska jag gå och pussa på henne! :) <3


Min älskling! <3 Du gör mig alltid glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0