Out of touch

Igår hade jag, Nea och Elin tjejkväll hos Nea med fruktsallad och såg film :) Riktigt trevligt :) Sen så sov jag även över där och idag var vi med Mamma och Tina till Haparanda =) Dock köpte jag inte så mkt eftersom allt jag vill ha från Ikea är lite för stort, så behöver släp till det :) Men det ska jag köpa iaf innan vi far till Umeå :) Men några småsaker blev det iaf :P Nea köpte en massa grejer till sin kommande lägenhet! :D Gud vad kul det var när man fick flytta och köpa alla grejer! :) Så var vi och åt kinamat på Lei Lani :) Så det var riktigt gott :P
Sen när vi kom hem därifrån så for jag, Nea och Crille på bilbingo där vi inte vann ett skit :P Men det är ju ganska trevligt iaf, fast man blir väldigt arg när man inte vinner :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0