Ever again the morning creeps across your shoulders

Jag har ett problem, jag kan verkligen inte ligga och läsa utan att somna!! Det är en omöjlighet för mig, det spelar ingen roll om det är läxor eller världens bästa bok jag läser jag blir ändå så jävla trött av det att jag bara måste somna. Detta är jättejobbigt när man har ett viktigt prov att plugga till och lyckas somna och sova bort hälften av all pluggtid. Och det är exakt det den här dan har bestått av. Jag vaknade hos Crille, duschade, for hem och åt frukost och gick och läste. Först satt jag ute en liten stund men sen gick jag in och la mig och läste och somnade, och har sovit till typ nyss. Där försvann halva dan med att sova! Det som väckte mig var när mamma (som har jobbat natt och sovit till typ nyss) steg upp och började prata om en ny tårta hon har gjort. Så tanken på tårta lyckades iaf få upp mig :) Har iaf hunnit läsa mycket av min fotobok :) har kanske 1/3del kvar :) Tycker den är jättebra! Står mycket om vad man ska ha för inställningar och vad man ska göra för att få så bra bilder som möjligt. Så har jag lite mer grejer jag vill köpa till Kameran nu :) Men måste vänta och se vad jag får för lön först ;)

Nåja nu ska jag ta och göra något vettigare av min dag än att bara sova bort den! Kanske man vågar sig på att läsa lite till om jag sitter vid köksbordet? haha vi får se.


Det här är fotoböckerna jag pratar om :) Håller på att läsa den första just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0