A monkey needs to dance and so do you.

hehehehehhehehehe nu blev Emma lycklig över min rubrik! :D:D Ja Emma nu har jag faktiskt hört hela 2 låtar med Johnossi och dom var bra! ;P

Igår jag var ut på Onsdagspuben. Det behövdes har ju inte druckigt på lääänge. Man jobber ju hela tiden och när man väl inte jobbar då jobbar alla andra istället :P haha men igår tvingade mamma ut mig :D Det var riktigt roligt faktiskt, trots att jag blev tvungen att dricka vin och öl :D haha :P Men det blev en gratis fylla så det var inte så fel! ;) Var med Jenny och co. och senare blev det efterfest med HAMburgare! ;) haha det var riktigt trevligt iaf :) och så dansa såklart, som är det roligaste! ;)

Nu är Emma och Limpe i Umeå och lever om i våran lägenhet. Det är läskigt, dom brukar hålla på och leka sänglekar och "nokonoko" på nätterna 0_o Ja, dom är väldigt konstiga!
Jag längtar så tills jag får fara till Umeå och fixa vårat sovrum som vi har/ska köpa en massa grejer till. Vi har ju inte haft så mkt saker i det tidigare så ^^, Men samtidigt så vill jag inte tillbaks till Umeå för då är det inte länge kvar till skolan börjar. Nåja jag gillar skolan, har bara 1 sak att göra nu  som jag gruvar mig för. Har aldrig känt att jag har haft ångest eller gruvat mig för skolan förut. Men gillar verkligen inte läraren och allt med det jag ska göra känns bara jobbigt och nervöst. men men jag vet att så fort jag har gjort bort den där skiten så kommer nog skolan kännas roligare igen och det ska ju bli himla kul att få träffa klassen igen :P Och så ska jag ju vara fadder i höst så då får man uppleva nollningen igen :D Måste bara försöka vara lite nyktrare än nollningen nu när jag ska vara fadder...hahaha nåja jag tror det iaf är ganska klart att jag kommer vara den sämsta faddern i min klass, men nån måste ju vara det så! ;)

Nu har mitt lilla hjärta Tovis farit till Piteå igen :( Så nu får jag sakna henne igen.

Kommentarer
Postat av: EMMISPEMMIS

TJARÅÅ!... assåh typ Johnossi är beZt i verLdän baaH! OCH JA, vi är lite wierd ;D haha .. cp

2010-07-30 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0