Tova

Det är så roligt nu när lilla Tovis har kommit! :) Än så länge har då allt gått jättebra! :) Hon grinade ingenting första natten och hon har knappt rört möblerna :P Så hon är då så snäll så :) På morgon kom hon och slickade mig i ansiktet kl 06 på morgonen och gnällde och ville gå ut och bajsa :P Så hon har redan börjat säga till när hon vill gå ut och bajsa, så det är ju skit bra :) Sen somnade vi om igen :)

Så igår kom Emma, Limpe, Fredrix och Ronjis hit och hälsade på :) Även det gick jättebra :P I början var båda typ lika rädda för varandra :D Men sen började dom busa och blev bästisar ;)

Nog blir man trött av att vakta och stiga upp tidigt med henne, men det är så värt det! :) Fast vi har ändå sovit till halv 9-9 varje morgon så det var ju varit jättebra, tidigare var hon ju van att stiga upp kl 07 så :)


Min Bejbi <3




Haha så här surt sneglar hon på mig när jag säger till henne :D


Tovis och Ronjis :)


Busosar ;>

Kommentarer
Postat av: eMMA

nå dom är så fina! :)

2010-01-24 @ 12:51:07
Postat av: Jenny S

Bra namn förresten; Tova - isfolketnamn :D

2010-01-28 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0